אז מה אתם יודעים לעשות הכי טוב?

אז מה אתם יודעים לעשות הכי טוב?

בשבוע שעבר פגש צוות שלנו לקוח חדש שהתחיל ממש עכשיו תהליך אסטרטגי. אחד הנושאים הראשונים אותם אנו בודקים עם כל לקוח חדש (למעשה עם צוות היגוי אסטרטגיה שאנחנו מקימים אצל הלקוח) הינם כישורי הליבה. או בשפה פשוטה "מה אנחנו כארגון יודעים לעשות הכי טוב".

לכאורה שאלה פשוטה נכון?

אז זהו ש… לא!!!
כשאנחנו זורקים את השאלה הלכאורה תמימה הזו לחלל האויר משתרר שקט. ואז מספר התשובות הן כמספר הנוכחים (ויותר).

אחד חושב שכישור הליבה הינו יכולת היצור במפעל, אחר מאמין כי כישור הליבה הוא דווקא יכולת המכירה, שלישי טוען בתוקף כי יכולת הרכש היא היא כישור הליבה. ומכאן אנחנו מתחילים לעבוד.

רק כדי לסבר את האוזן כישור הליבה הינו פקטור ספציפי אותו רואה הארגון כמרכזי לדרך בה הוא ואנשיו פועלים.

כישור ליבה כזה אמור לענות על שלושה קריטריונים
א. לא קל למתחרים לחקות אותו
ב. אפשר למנף אותו בקלות לשווקים ולמוצרים רבים אחרים
ג. חייב לתרום לחוויה ולערך של הלקוח הסופי

את כל הקסם הזה והדיון הארוך שהחל בעקבותיו תמצת הצוות שלנו לשני משפטים עבור אותו לקוח חדש.
שני משפטים שממקדים את המחשבה ומציבים ב"פרונט" את מה שהלקוח יודע לעשות הכי טוב. מ.ש.ל

יש כמובן עוד הרבה עבודה אבל ההתחלה טובה!!!

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן