ד. והסמנכ"לים לא ממש הבינו מה אנחנו מפילים עליהם ככה "באמצע החיים" ועוד בזמן כזה .
אז הסברנו.
TRUSTE ADVISOR – הינו חברה או אדם שיש לו "כסא" בשולחן של הלקוח. כלומר במקום להיות "רק" עוד ספק (או ספק פוטנציאלי),
הם נתפסים בעיני הלקוח כשותף אסטרטגי בו רואה הלקוח נכס שיסיע לו להשיג את מטרותיו.
ומי מאיתנו לא היה רוצה להיתפס ככזה?
אז כן, דווקא עכשיו, כשהתחושות לא פשוטות, כשדברים שהיו מובנים מאליהם מטשטשים, כשסדרי העדיפויות משתנים, דווקא עכשיו הלקוחות שלך מחפשים משענת,
את השותף האסטרטגי שרואה את צרכיהם ויודע לתת יד אמיתית במציאת הפתרון ולא רק איש מכירות שדוחף את המוצר שלו!
ומה אנחנו צריכים לעשות כדי להפוך ל- TRUSTE ADVISOR שאל ד. והסמנכלים הנהנו…
אז הנה איך הופכים ל- TRUSTED ADVISOR
1. להתמקד ב- WELLBEING של הלקוח
2. להקדיש יותר זמן בהקשבה ללקוח מאשר להשמיע את עצמך
3. להבין לעומק את הצורך של הלקוח שמולך בעזרת שאלות של ערך גבוה
4. להקפיד ולתת ללקוח תחושה שהוא יכול לשתף בנינוחות את האתגרים עימם הוא מתמודד
5. להיות מסוגל להבהיר ולפרט את התהליך אותו מתכוונים לנהל במכירת/יישום הפתרון או השירות,
תוך מתן פרספקטיבה חיצונית, מקצועית ואוביקטיבית
6. להבהיר לעומד מולך כי "נאה דורש ואף נאה מקיים". אם הבטחת לבדוק משהו בדקת ונתת תשובה ללקוח,
אם הבטחת לשלוח חומרים שלחת אותם ובזמן ועוד ועוד
7. ולבסוף … לעשות מעל ומעבר למצופה, את אותו "אקסטרה מייל" שעושה את ההבדל בין איש מכירות לשותף אסטרטגי
אחרי שסיימו את ההרצאה התאורטית קטנה שלנו ראינו עינים נוצצות מסביב לשולחן ההנהלה.
"זה ממש מפיל אסימון" אמר לנו אחד הסמנכ"לים, "אתם יכולים לשלוח לי את המצגת שאציג לאנשי המכירות שלי?" שאל סמנכ"ל המכירות
אז אנחנו את שלנו עשינו. הלקוח לנו מתחיל לחשוב כמו TRUSTED ADVISIOR
ואנחנו נהיה שם עבורו להנחות את התהליך החשוב הזה ולסייע להנחיל את התפיסה לכלל הארגון.
והתוצאות? לא תאחרנה לבוא, לנו אין כל ספק, כבר ראינו את זה קורה!!!
רוצים ללמוד איך להפוך ל TRUSTED ADVISIOR בתחומכם? דברו איתנו
מכירים מישהו שהפוסט הזה יכול לסייע לו דווקא בימים טרופים אלו?
אל תהססו ותשתפו… שלכם, צוות SMC