Trusted Advisor – יועץ מהימן

Trusted Advisor – יועץ מהימן

  TRUSTED ADVISOR כבר היית ללקוחות שלך?

כבר לא מעט זמן אנחנו מתכננים מהלך אסטרטגי יחד עם ד. מנכל חברה מובילה בתחומה.
מחד מדובר בחברה מובילה ומצליחה, אולם התחום בו עוסקת החברה הולך ונשחק, הולך ונעלם והאתגר שלנו יחד הוא לחפש את ה"דבר הבא".
ו… מצאנו! אאוריקה. אז יש מוצר ושהפך לפתרון חדש, ועכשיו מה?

עכשיו אתם הופכים ל- TRUSTED ADVISOR אמרנו ל- ד. המנכ"ל ולצוות ההנהלה

ד. והסמנכ"לים לא ממש הבינו מה אנחנו מפילים עליהם ככה "באמצע החיים" ועוד בזמן כזה .
אז הסברנו.

TRUSTE  ADVISOR – הינו חברה או אדם שיש לו "כסא" בשולחן של הלקוח. כלומר במקום להיות "רק" עוד ספק (או ספק פוטנציאלי),
הם נתפסים בעיני הלקוח כשותף אסטרטגי בו רואה הלקוח נכס שיסיע לו להשיג את מטרותיו.
ומי מאיתנו לא היה רוצה להיתפס ככזה?

אז כן, דווקא עכשיו, כשהתחושות לא פשוטות, כשדברים שהיו מובנים מאליהם מטשטשים, כשסדרי העדיפויות משתנים, דווקא עכשיו הלקוחות שלך מחפשים משענת,
את השותף האסטרטגי שרואה את צרכיהם ויודע לתת יד אמיתית במציאת הפתרון ולא רק איש מכירות שדוחף את המוצר שלו!

ומה אנחנו צריכים לעשות כדי להפוך ל- TRUSTE ADVISOR שאל ד. והסמנכלים הנהנו…
אז הנה איך הופכים ל- TRUSTED ADVISOR
1. להתמקד ב- WELLBEING של הלקוח
2. להקדיש יותר זמן בהקשבה ללקוח מאשר להשמיע את עצמך
3. להבין לעומק את הצורך של הלקוח שמולך בעזרת שאלות של ערך גבוה
4. להקפיד ולתת ללקוח תחושה שהוא יכול לשתף בנינוחות את האתגרים עימם הוא מתמודד
5. להיות מסוגל להבהיר ולפרט את התהליך אותו מתכוונים לנהל במכירת/יישום הפתרון או השירות,
תוך מתן פרספקטיבה חיצונית, מקצועית ואוביקטיבית
6. להבהיר לעומד מולך כי "נאה דורש ואף נאה מקיים". אם הבטחת לבדוק משהו בדקת ונתת תשובה ללקוח,
אם הבטחת לשלוח חומרים שלחת אותם ובזמן ועוד ועוד
7. ולבסוף … לעשות מעל ומעבר למצופה, את אותו "אקסטרה מייל" שעושה את ההבדל בין איש מכירות לשותף אסטרטגי

אחרי שסיימו את ההרצאה התאורטית קטנה שלנו ראינו עינים נוצצות מסביב לשולחן ההנהלה.
"זה ממש מפיל אסימון" אמר לנו אחד הסמנכ"לים, "אתם יכולים לשלוח לי את המצגת שאציג לאנשי המכירות שלי?" שאל סמנכ"ל המכירות

אז אנחנו את שלנו עשינו. הלקוח לנו מתחיל לחשוב כמו TRUSTED ADVISIOR
ואנחנו נהיה שם עבורו להנחות את התהליך החשוב הזה ולסייע להנחיל את התפיסה לכלל הארגון.
והתוצאות? לא תאחרנה לבוא, לנו אין כל ספק, כבר ראינו את זה קורה!!!

רוצים ללמוד איך להפוך ל TRUSTED ADVISIOR בתחומכם? דברו איתנו
מכירים מישהו שהפוסט הזה יכול לסייע לו דווקא בימים טרופים אלו?

אל תהססו ותשתפו…                                                                                                                                                                           שלכם,  צוות SMC

תמר אדלר
תמר אדלר, מנכ"לית חברת הייעוץ האסטרטגי SMC Group , יועצת בכירה לעסקים משפחתיים בתהליכי שינוי וצמיחה ובהסדרת הממשקים שבין העסק למשפחה. מלווה תהליכי שילוב בני המשפחה בעסק, העברת בעלות, ניהול ונכסים מדור לדור.
ייעוץ עסקי
מי אנחנו

חברת SMC הוקמה ע"י אילן שגב, לשעבר משנה למנכ"ל בנק דיסקונט, ויו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות. מאז הקמתה בשנת 2010 עוסקת הקבוצה בייעוץ לחברות בינוניות וגדולות, ממפעלים וחברות יצרניות, דרך ליווי חברות משפחתיות בתהליך העברה בין-דורית, ועד חברות בתחום ההייטק והביוטכנולוגיה.

דברו איתנו
אולי יעניין אותך גם
ייעוץ עסקי להייטק

על־פי נתוני בנק ישראל, התוצר של מגזר ההייטק צמח בשנת 2020 ב־5.8%, לצד עלייה ניכרת בגיוסי הון מצד החברות בענף. גם נתוני הייצוא והפדיון בהייטק

קרא עוד »
הכנת תקציב ארגוני

תקציב עסקי הוא בעצם תוכנית הפעולה של הארגון לתקופה מוגדרת, בדרך כלל שנה, והביטוי שלה במונחים כספיים.בתקציב נמצא את המכירות המתוכננות, את העלויות הנובעות מהמכירות,

קרא עוד »
סטרטאפים חדי קרן (UNICORNS)

לאחרונה פורסם "בכלכליסט" כי המילה היחידה שיכולה להתחרות ב”קורונה” ו”בחירות” על תואר המילה של השנה היא “יוניקורן" (חד קרן). המילה הזו אכן מופיעה פעמים רבות

קרא עוד »
למה אנחנו?

הצוות שלנו מורכב מיועצים וותיקים, כולם בעלי ניסיון מגוון בניהול בכיר בארץ ובעולם.
את כל הנסיון הזה בנוסף לעבודת צוות מעולה, אנחנו רותמים לטובת ההצלחה שלך, ומלווים אותך עד לתוצאות הרצויות.
יחד איתנו אין גבול ליכולות שלך.

הייחודיות שלנו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן