איך עושים פיתוח עסקי

איך עושים פיתוח עסקי

ליצירת קשר עם המומחים שלנו התקשרו עכשיו 072-250-0354 או פנו אלינו בווצאפ 054-443-6422 או השאירו פרטים.

היתה לנו שנה מטורפת של צמיחה בשנה שעברה . אני רוצה את אותה צמיחה גם השנה. אומר לי מנכ"ל של אחת החברות אותן אני מלווה.

אני מבינה עניתי. ומה עם לעשות את זה נכון ?
למה את מתכוונת שאל אותי?

ומה אם ניקח על עצמינו השנה יעדים קצת פחות אגרסיביים של צמיחה ונתמקד בביצוע יעיל ואפקטיבי? מה אם ננתב את הארגון לעשות את הדברים הנכונים בדרך הנכונה ובפעם הראשונה?

שתיקה.

במרבית המקרים שאנחנו מסייעים לארגון בינוני או גדול לעצב אסטרטגיה אנחנו מבקשים ללקוח שלנו יעדי צמיחה משמעותיים ומוודאים שכך יהיה. אולם ישנן שנים, (ביחוד לאחר צמיחה מאסיבית) שצריך לעצור לרגע. ליישר את הקווים ולעשות את הדברים הנכונים נכון כדי שנוכל להמשיך ולצמוח בשנים הבאות.

וכן, לא פשוט לעצור עסק דוהר בצמיחה כמו אצל הלקוח שלי… אבל אין הכוונה לסרב לעסקאות או "לפטר" לקוחות
הכוונה הנה להתכוונן לעשיה מדויקת של אותם הדברים שהביא להצלחה. הלקוח שלי לקח על עצמו שנה של do it right  ומה איתכם? מתכוונים לשנה של צמיחה או לשנה של לעשות את זה נכון ובפעם הראשונה?

ואם אתם רוצים לנהל בלי כיבוי שריפות, מוזמנים ללחוץ כאן ולהוריד את המדריך המיוחד שלנו על איך להיות מנכ"ל ולישון בשקט בלילה.

הכנסו למידע נוסף אודות ייעוץ עסקי

תמר אדלר
תמר אדלר, מנכ"לית חברת הייעוץ האסטרטגי SMC Group , יועצת בכירה לעסקים משפחתיים בתהליכי שינוי וצמיחה ובהסדרת הממשקים שבין העסק למשפחה. מלווה תהליכי שילוב בני המשפחה בעסק, העברת בעלות, ניהול ונכסים מדור לדור.
דברו איתנו
ליצירת קשר עם המומחים שלנו
שירותים נוספים
מי אנחנו

חברת SMC הוקמה ע"י אילן שגב, לשעבר משנה למנכ"ל בנק דיסקונט, ויו"ר בנק דיסקונט למשכנתאות. מאז הקמתה בשנת 2010 עוסקת הקבוצה בייעוץ לחברות בינוניות וגדולות, ממפעלים וחברות יצרניות, דרך ליווי חברות משפחתיות בתהליך העברה בין-דורית, ועד חברות בתחום ההייטק והביוטכנולוגיה.

אהבתם.ן את המאמר ?

נשמח אם תצטרפו אלינו לרשימת התפוצה, ואחת לחודש נשלח לכם.ן מאמר בנושא אסטרטגיה, ניהול והעברה בין דורית.

אולי יעניין אותך גם
תוכנית עבודה
תוכניות עבודה – המדריך המלא

אתם בטח שואלים את עצמכם האם בכלל שווה להשקיע מאמץ בתכנון ובניית תוכניות עבודה? והשנה עוד יותר מתמיד, במשק המזמן לנו אתגרים קשים ובתנאי אי הודאות גדולים מתמיד, האם בכלל נכון לתכנן? האם ניתן להציב יעדים רלוונטיים בימים של אי ודאות?

קרא עוד »
מיזוגים ורכישות

הקורונה עושה סימנים של דעיכה, אבל ההשלכות הכלכליות עוד איתנו, והן כאן להישאר – לתקופה ארוכה. חברות ועסקים רבים צלחו את המשבר, חלק אפילו הצליחו, גם בתקופה קשה זו, לצמוח תוך ניצול הזדמנויות והתארגנות נכונה . מנגד, עסקים רבים נמחקו ורבים נוספים נמצאים במצב של קשיי הישרדות.

קרא עוד »
ייעוץ אסטרטגי
הגדלת מכירות בעסק

מבצעים, מכירות חיסול ומכירות סוף עונה, פרסום ממוקד ושוברי מתנה הם אמצעים ידועים למשיכת לקוחות ולהגדלת מכירות. במקרים רבים התוצאות אכן נראות בשטח אך דורשות

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן