בלוג

שינוי ארגוני

"לא החזק או החכם ביותר הוא זה שישרוד אלא זה שיסתגל לשינוי" (צ'ארלס דארווין) . כיום, מבינים בארגון כי השינוי הוא חלק אינטגרלי מן החיים

להמשך קריאה »

הגדלת הרווחיות

עסקים רבים אינם מבחינים בין גידול במכירות לבין גידול ברווחיות ומופתעים לגלות שגם כאשר המכירות גדלו- הרווח הנקי לא השתנה או חמור מכך אפילו הורע.

להמשך קריאה »

הגדלת מכירות בעסק

  מבצעים, מכירות חיסול ומכירות סוף עונה, פרסום ממוקד ושוברי מתנה הם אמצעים ידועים למשיכת לקוחות ולהגדלת מכירות. במקרים רבים התוצאות אכן נראות בשטח אך

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן